Дзяржаўная ўстанова "Галоўнае ўпраўленне па абслугоўванні дыпламатычнага корпуса і афіцыйных дэлегацый

"Дыпсэрвіс"

Звароты

Электронныя звароты ў дзяржаўную ўстанову "Галоўнае ўпраўленне па абслугоўванню дыпламатычнага корпуса і афіцыйных дэлегацый "Дыпсэрвіс" накіроўваюцца на адрас электроннай пошты або пры дапамозе электроннай формы.


Электронная пошта:  mail@dipservice.by
Электронныя звароты грамадзян
5000 максімум сімвалаў
Дадаць файл (ы)
CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image
Электронныя звароты юрыдычных асоб
5000 максімум сімвалаў
Дадаць файл (ы)
CAPTCHA Image
Play CAPTCHA Audio
Refresh Image

Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

•   заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;

•   ў электронным звароце пазначаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

 

Аб парадку падачы і разгляду электронных зваротаў, выпадках пакідання зваротаў без разгляду па сутнасці

•   Парадак падачы зваротаў і напрамкі іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

Электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай глабальнай камп'ютэрнай сеткі Інтэрнэт на адрас электроннай пошты і (або) размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы «Электронны зварот» на афіцыйным сайце ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт.

Звароты падаюцца ў арганізацыі да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці рабочых дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўнікаў у той жа тэрмін альбо ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-з аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, пакідаюць звароту без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікаў з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку вынікаючы звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

Звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, якое здзяйсняецца ці здзейсненае, або іншым правапарушэнні, не пазней за пяць працоўных дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянне) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

•   Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да электронных зваротах.

Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб рыхтуецца, учыняецца або ўчынена.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб , заяўнік на працягу пяці рабочых дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

 

Аб патрабаваннях, што прад'яўляюцца да электронных зваротах
Пра неабходнасць прадстаўлення дакументаў і (або) звестак у форме файлаў, якія прымацоўваюцца да электроннага звароту, і пра дапушчальных фарматах такіх файлаў
Аб наяўнасці ў заяўніка правоў на водгук электроннага звароту, на абскарджанне адказу на такі зварот або рашэнне аб пакіданні яго без разгляду па сутнасці і аб парадку рэалізацыі такіх правоў
Пра магчымасць размяшчэння на інтэрнэт-сайце дзяржаўнага органа і іншай дзяржаўнай арганізацыі адказаў на электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, якія носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам

Адказ Дыпсэрвіс на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыюУпраўленне Справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь.

220029, Рэспубліка Беларусь
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16
Тэл.: +375 17 210 12 31
Е-mail: mail@dipservice.by

Вышэйстаячая арганізацыя:
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
220016, г. Мінск, вул. К.Маркса, 38
Е-mail: info@pmrb.gov.by

Дзяржаўная ўстанова "Галоўнае ўпраўленне па абслугоўванні дыпламатычнага корпуса і афіцыйных дэлегацый "Дыпсэрвіс" зарэгістравана Мінскім гарадскім выканаўчым камітэтам. УНП 100302524.

Правілы заказу паслугі пражывання

payment icons finish

© 2018 Распрацавана аддзелам тэлекамунікацый і інфармацыйнага забяспечання дзяржаўнай установы «Галоўнае ўпраўленне па абслугоўваннi дыпламатычнага корпуса і афіцыйных дэлегацый «Дыпсэрвіс». Усе правы абаронены.